måndag 9 maj 2011

min familj bor i fel stad

Jag bor i Halmstad och min familj bor i Karlskrona, det är inte särskilt långt egentligen, bara 22 mil. Men när man inte har pengar eller så bra möjlighet att kunna åka hem ofta så blir det så fruktansvärt jobbigt. Härom dagen körde pappa hit på sin nya motorcykel, och vi hade så himla roligt, precis som vi bruakr ha, pappa och jag. Men när jag bara kan träffa honom i 5 timmar så blir det nästan jobbigare att träffa honom än att inte göra det. Man vill bara ha mer, mer tid, mer pappa, mer kassa skämt..
Ibland kan jag få ett sms och bara brista ut i gråt och gråta i flera timmar. Det kanske avslöjar lite av hur stabil jag är, men ändå.. Det är det jobbigaste som finns. Till och med så jobbigt att jag ibland funderar på att leta lägenhet i Karlskrona igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar